Followers

Sunday, November 21, 2010

3 minggu di JPN ipoh.....

after kat terengganu.....soknyer kena kursus kat jpn......
ok lar.....











Created By Marshaika

Wednesday, October 13, 2010

Terengganu...oh Terengganu....




Terengganu..
ritu g rombongan LDP ker terengganu....
tp lepas jer blik dr sane..kene g ker JPN....so...
lepas habis JPN..br lar me upload yer segala activiti di sana....hahaa......
nantikan ok..... :P














Created By Marshaika

Thursday, September 30, 2010

raye part 3...

Rayer KEtiga....

Raya ke3 ader open skit...tp yg datang melambak.....kawan2 adik n ayah....nasib lar umah boleh suport tetamu yg ader...kalu x jenuh....hihiiii.......



ni damia....dak tomei......dh bijak sgt2 skrg ni...




raye part 2...

Rayer KEdua....

Rayer kedua kitorg g manong..jumper kawan lame ma.....tp punyer lar bekejar nk tgk abah blakon kat dlm tv citer tajuk dia SUbhah.....tp x sempat...hukhuk......x dpt lar tgk kehenseman abah....... tp x per...kitorg tau...abah memang ensem walaupun x kat dlm tv....hahaa.....



raya part 1..

Selamat Hari Raye.......
Rayer pertama....






Tema kaler taun ni purple wit biru.....smart2....
hehehee.....
tp blah cik tunang kaler putih itam....
x per....sy ader 22 bj...hihii.....
lepas cik tunang dtg ke rumah......kitorg tangkap gambar jap....hihi.....kenangan tu...pas ni berdua....lain....skrg bujang....kuikui...
hantar ke pintu pagar tu....after cik tunang blik..kiterorg sekeluarga g kedai gambar....tangkap gambar.....huh!!
sayang...gambar ku pucat plak......huhuhu...(nanti sy letak pict tu)
n then terus beraya ker umah tok chik......n then blik umah.....
biasalar..raye kat pekan....x der saper...huhuuu
cik tunang ajak p beraya dgn dia....so aper lagi...g dapor...tanyer bonda.....maaa....leh x nak g beraya dgn abg....hikhik....erm...g lar.....sal abah pun keje.....kiter x kemana pun...so aper lagi...yahooo...
tukar bj aye kaler putih......
pergi lar beraya.....tp sayang....x der bj sendondon....hukhuk....xper.....mase ader lg.....

Monday, September 6, 2010



GIO - Bila Cinta

Bila cinta kini
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu

Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi
Tinggalkanku

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Ternyata memilih
Cinta yang fana

Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapanUuu…
Dalam harapan

Dan bila Esok - sofaz...


Di dalam hati selalu tersimpan
Rasa yang takkan pernah bisa ku ungkapkan
Kau diam tanpa kata
Saatku ungkap semua rasa

Di saat ku ingin dekat denganmu
Kau semakin jauh meninggalkanku
Dan kau diam tanpa kata
Saatku ucap semua rasa

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
Masihkah ada ruang di dalam hatimu
Tuk cinta yang pernah kita miliki
Tuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
Masihkah ada waktu untuk mencinta dirimu
Tuk bisa menjagai hati ini
Tuk selama-lamanya

Mungkinkah esok kita kan bertemu kembali
Masihkah ada ruang di dalam hatiku
Untuk cinta yang pernah engkau miliki
Untuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
Masihkah ada ruang di dalam hatimu
Untuk cinta yang pernah kita miliki
Tuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
Masihkah ada waktu untuk mencinta dirimu
Untuk bisa menjagai hati ini
Tuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
Masihkah ada ruang di dalam hatimu
Untuk cinta yang pernah kita miliki
‘tuk selama-lamanya

Thursday, September 2, 2010

Edisi Masak - Masak......


Hari ni terasa penat sgt berpuasa.....mengalahkan budak tahun 1 pose.....keje pun leh tahan gak ler penatnyer.....huhuuu...pas jer blik tengahari terus naik ofiz...pergh bau alar2 daun pandan...hihiii.....jenguk lar ke dapur ofiz...tgk2 deme buat kuih tako..hahaa....benti keje jap..g tolong deme buat bekas dia...senang jer upernyer....hihiiiii..meh lg blajo....

ni daun pandan yang kak zai amik belakang kantin...
mula2 gunting separuh dari daun pandan tu macam ni..gunting separuh tu buat sampai lima kali...
pastu lipat macam ni.....
yang lipatan terakhir tu selit jer kat luar dia....

last sekali....stepler jer...heheeepastikan jadi macam pict kat atas ni ok......
yang tgh2 tu pn fatimah buat...hahaa....besar punyer....
penuh dalam loyang ni....hihiii....penuh dengan sengkuang cina....
ader byk lagi ni.....ni baru skit...
ape lagi acara untuk masukkan santan.......kaw2.....

macam wat kenduri....hihii.....

memang best......hihiii.....siap dalam 165.....jadi bahagi dengan 17 org.......hihihihiii....alhamdulillah...rezeki di bulan puasa.........so.....besh gak masak2....hihii.....c u next entri.... ;p

churp churp

Meh tgk ni gak... ^__^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Son...

Lilypie Second Birthday tickers