Followers

Thursday, September 30, 2010

raye part 3...

Rayer KEtiga....

Raya ke3 ader open skit...tp yg datang melambak.....kawan2 adik n ayah....nasib lar umah boleh suport tetamu yg ader...kalu x jenuh....hihiiii.......



ni damia....dak tomei......dh bijak sgt2 skrg ni...




raye part 2...

Rayer KEdua....

Rayer kedua kitorg g manong..jumper kawan lame ma.....tp punyer lar bekejar nk tgk abah blakon kat dlm tv citer tajuk dia SUbhah.....tp x sempat...hukhuk......x dpt lar tgk kehenseman abah....... tp x per...kitorg tau...abah memang ensem walaupun x kat dlm tv....hahaa.....



raya part 1..

Selamat Hari Raye.......
Rayer pertama....






Tema kaler taun ni purple wit biru.....smart2....
hehehee.....
tp blah cik tunang kaler putih itam....
x per....sy ader 22 bj...hihii.....
lepas cik tunang dtg ke rumah......kitorg tangkap gambar jap....hihi.....kenangan tu...pas ni berdua....lain....skrg bujang....kuikui...
hantar ke pintu pagar tu....after cik tunang blik..kiterorg sekeluarga g kedai gambar....tangkap gambar.....huh!!
sayang...gambar ku pucat plak......huhuhu...(nanti sy letak pict tu)
n then terus beraya ker umah tok chik......n then blik umah.....
biasalar..raye kat pekan....x der saper...huhuuu
cik tunang ajak p beraya dgn dia....so aper lagi...g dapor...tanyer bonda.....maaa....leh x nak g beraya dgn abg....hikhik....erm...g lar.....sal abah pun keje.....kiter x kemana pun...so aper lagi...yahooo...
tukar bj aye kaler putih......
pergi lar beraya.....tp sayang....x der bj sendondon....hukhuk....xper.....mase ader lg.....

Monday, September 6, 2010



GIO - Bila Cinta

Bila cinta kini
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu

Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi
Tinggalkanku

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Ternyata memilih
Cinta yang fana

Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapanUuu…
Dalam harapan

Dan bila Esok - sofaz...


Di dalam hati selalu tersimpan
Rasa yang takkan pernah bisa ku ungkapkan
Kau diam tanpa kata
Saatku ungkap semua rasa

Di saat ku ingin dekat denganmu
Kau semakin jauh meninggalkanku
Dan kau diam tanpa kata
Saatku ucap semua rasa

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
Masihkah ada ruang di dalam hatimu
Tuk cinta yang pernah kita miliki
Tuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
Masihkah ada waktu untuk mencinta dirimu
Tuk bisa menjagai hati ini
Tuk selama-lamanya

Mungkinkah esok kita kan bertemu kembali
Masihkah ada ruang di dalam hatiku
Untuk cinta yang pernah engkau miliki
Untuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
Masihkah ada ruang di dalam hatimu
Untuk cinta yang pernah kita miliki
Tuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
Masihkah ada waktu untuk mencinta dirimu
Untuk bisa menjagai hati ini
Tuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
Masihkah ada ruang di dalam hatimu
Untuk cinta yang pernah kita miliki
‘tuk selama-lamanya

Thursday, September 2, 2010

Edisi Masak - Masak......


Hari ni terasa penat sgt berpuasa.....mengalahkan budak tahun 1 pose.....keje pun leh tahan gak ler penatnyer.....huhuuu...pas jer blik tengahari terus naik ofiz...pergh bau alar2 daun pandan...hihiii.....jenguk lar ke dapur ofiz...tgk2 deme buat kuih tako..hahaa....benti keje jap..g tolong deme buat bekas dia...senang jer upernyer....hihiiiii..meh lg blajo....

ni daun pandan yang kak zai amik belakang kantin...
mula2 gunting separuh dari daun pandan tu macam ni..gunting separuh tu buat sampai lima kali...
pastu lipat macam ni.....
yang lipatan terakhir tu selit jer kat luar dia....

last sekali....stepler jer...heheeepastikan jadi macam pict kat atas ni ok......
yang tgh2 tu pn fatimah buat...hahaa....besar punyer....
penuh dalam loyang ni....hihiii....penuh dengan sengkuang cina....
ader byk lagi ni.....ni baru skit...
ape lagi acara untuk masukkan santan.......kaw2.....

macam wat kenduri....hihii.....

memang best......hihiii.....siap dalam 165.....jadi bahagi dengan 17 org.......hihihihiii....alhamdulillah...rezeki di bulan puasa.........so.....besh gak masak2....hihii.....c u next entri.... ;p

Wednesday, September 1, 2010

Selamat Hari Rayer....



Salam....di kala ni..ader sesuatu yg terjadi...cuma mohon...semoga Allah swt kuatkan semangat hambanyer yang lemah ni....

aku pohon sgt..aku dapat beraya dgn org yg aku syg....

kat sini..kalu korg bace..aku nk minta maaf..dari hujung rambut...sampai lar hujung kaki aku....

mungkin aku ada wat silap dgn korg...tp aku tau..aku byk wat silap dgn org aku sayang....

selalu aku buntu...y dgn org yg aku cinta yang aku wat perangai.....

ampun kan saye.....

tahun ni status aku lain....tuhan tunjukkanlah pada kami....

aper yg terbaik untuk kami......

rahmati kami...sinanri hidup kami dgn keberkatan.....

aku mohon....

selamatkan kami....

kuatkan aku untuk teruskan hidup kalu apa2 terjadi...

pada mak ayah...

along mintak maaf x dpt nk suport raye tahun ni...poket along pun dah kering...kuih raye jer mampu along suport rayer ni...

along minta ampun pada mak...

along minta ampun pada ayah...

pada ke2 adik along..

along pun nak minta maaf..

sal tahun ni,along x dpt nk bli bj raye korg...

along syg korang...

along degil...

sian mak ayah....

jaga along yg degil ni....

along selalu menyusahkan mak ayah....

sekarang along dah 23 tahun...

tahun depan, kalu jodoh along panjang dgn abg...

along akan kawen..mungkin rayer ni rayer terakhir along solo...

next year ber2..

along mohon sgt..mak ayah doakan yg terbaik untuk along.....

along bertuah ader mak ayah...

biler along tgk org lain x der mak ayah...along sedih...

macam abg..along raser aper dia rase...

mak....

along sayang mak...

along x nk mak tau along sedih....along nk mak tau along epi...

ader sorg lg insan yg aku nk mintak maaf...tanper dia..aku raser aku x sekuat ni..

dia baik buat aku..

bertuah aku mengenalinyer...

ya allah,kau panjangkan lah umurnyer...

kau murahkanlah rezekinyer...

aku cuber sedaya upaya berkongsi aper yg aku ader dgn nyer.....

dia pun mak...kuat dan tabah....

terima kasih sabar dgn perangai yg buruk ni...

tahun ni..aku x der paper untuknyer..maafkan ika.....

lastly...

semoga semua org gembira dihari yg mulia ni....jgn lar kiter simpan sesuatu yg pahit tu didalam hati...anggap lar sesuatu yg indah itu sebagai penawar...

bukanlar niat dihati untuk mengulangi segala kesilapan itu....

harap selepas ini...tiada lg kesalahan yg sama....

agar org yg kiter sayang.... X aser kecewa...

gembira lar..maafkan lar org yg kiter syg..mana tahu...mungkin ini hari yg terakhir buatnyer....

hidup semakin singkat.....

kadang2..kiter x mampu ramal aper yg jd...

sebab..semua tu kerja tuhan...

kalu ni yg terakhir....

ika...minta maf pada semua yg kenal saper diri ini......

halalkan makan dan minum ika....

kurang terlebih ika dalam berurusan dgn korang...

ika harap sgt...kome semua bahgia di hari rayer ni....

smile always...bersama org yg korg cinta dan sayang....

SELAMAT HARI RAYA

AIDILFITRI....

churp churp

Meh tgk ni gak... ^__^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Son...

Lilypie Second Birthday tickers