Followers

Wednesday, November 25, 2009

Gunung Lang..

Ni Dalam kete ayah....nak g Gunung Lang...Jom Ushar....


Ni salah jalan...
huhuuu...dah ke Tasek peginyer...

ni lar dia...mula2 aku pandang..

selamat Datang...

ayah dulu selalu tanam pokok ni...


ushar lagi...

cuber teliti gambar ni....ape yg anda nampak???

istirehat, aku jer x berehat....blik keje trus dtg cini..
hihihiii

lengang....coz dah kul 6.30pm...

biru putih..

cantik x?


bunga ape tah..


hahaaa......x der keje


x der teman nak ke seberang...kalu x dah g dah ni....

dah jom blik....deme nak tutup dah tempat ni kul 7pm....
papaiiii...

Tuesday, November 24, 2009

Cuti yg membosankan hidup.....



Sebenarnya bukan aku yg cuti...tp budak2 sekolah n cikgu2 sek. ni....hahaaaa...
padahal aku suka....hihiii...tp bosan lar......
aser macam x der kawan...sunyi sgt....

ni hasil seni org bosan tahap gaban gak!!

aku dah ngantuk kak oi....

haaaaa...ni cikgu yg tgh tension tunggu parents hantaq borang mohon asrama....
haaaa..tgklar glagat dia...
mase ni plak biter buruk bg kakitangan sek. ni sal elektrik x der dr pkul 9.30am - 6pm....
ape lg...lepak kat luar jer lar...berjemur...huahuaaa...

makin kecik pokok ni..

kak Santha tgh kemas barang dia...
maser ni semua cikgu tgh bz simpan stok tahun depan..
hahaa..

hari keputusan UPSR



19 Nov 09, hari keputusan UPSR...

x sabar menunggu..

YM. Pn. Raja Fatimah memberi sedikit ceramah sementara menunggu result..

Guru kelas tahun 6...

eh...
tetibe sesat model HP???
thanks kak, kaci pinjam kete....

ni antara cikgu2 yg ader kat dewan...masing2 x sabar...

dah sampai....Pn. Hjh Nafzah,GB sksgrokam membawa result...
huhuu..x sempat nak tangkap sal aku g kedai gambar anto gambar konvo kat cikgu Fadhli..
huuuhuhuu..
tp aku akan dptkan dr che oden...
tu pun kalu dia bg...
hahaaaa....
keputusannyer...38 0rg murid mendapat 5A....
TAHNIAH!!!!

Monday, November 23, 2009

Majlis akhir tahun 2009..




Majlis Akhir Tahun 2009 di Hotel HILLCITY, ipoh......


Ramai yang menghadiri majlis ni...
sebenarnya majlis ni di adakan untuk meraikan hari terakhir
YDP PIBG DR. TENGKU ASMADI...
Sal lepas ni dia x jd YDP PIBG dah.....



Banyak sebenarnya hadiah......aku dpt hadiah sumbangan dari PK PETANG...

haaaa, ni pasal x de saper nak tangkap gambar aku...
jd aku tangkap ler macam ni...

Yang ni...anak kak Rosda...Nabila Husna namanya.....
pergh!!!tembikai dia sorang jer hadap...

Dendangan terkhir Dr. untuk kiteorg.....


ni En. Zimil Azlan...org yg paling banyak dpt hadiah...
x pueh ati betui lar...
huhuuuu

ni Mis Chiah...dah ngantuk dh tu sebenarnya....

hahaaa...cun-cun siot...

senyum!!

Kalu dapat mic....
x ingat nak balik.....

sebelum balik........
d end.....

aktiviti ku....


Bosan tahap Gaban......







Hari MAKA.....




18 NOVEMBER RITU ADER HARI MAKA...
SO,AKU DAN CIK ODEN JD JURUGAMBAR....
AKU MACAM BIASALAH...GILER2...HAHAAA....
NI GAMBAR YG ADER...TP SEBENARNYER BYK LG...
TP CUKUP LAR KUT...TAKAT CUCI MATA....

YDP PIBG TENGKU ASMADI...

ANAK - ANAK SKSGROKAM...

PEWARIS TARIAN ZAPIN..

KAKITANGAN SOKONGAN YG MULA KEBOSANAN....HIHIII...

EN. FAIRUS DENGAN PERSEMBAHANNYER...

BUDAK PALING KIUT TAHUN 3 BAGI AKU....

ASER2 SAPER YER...ADER CERITA DISEBALIK GAMBAR NI....
HAHAHAAA...

DR. TENGKU ASMADI...
PASNI X DER DAH KAT SEKOLAH SKSGROKAM.....


MISS NG TGH SOLEKKAN BUDAK2 DIA....

tomei.....
hihiiiii..............

haaa...ni RATU gak ni....

video

ANTARA PERSEMBAHAN MALAM TU...
X SEMPAT RAKAM BANYAK...
SAL CAMERA BIS BATERI.....HUAHUAAA......

churp churp

Meh tgk ni gak... ^__^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Son...

Lilypie Second Birthday tickers