Followers

Monday, November 23, 2009

Ratu candid Membuka Tirai.......




Salam kepada semua yang sudi masuk ke laman blog aku yg x seberapa ni....aku create blog ni..juz semata-mata nak isi masa kosong dan berkongsi gambar kepada semua dari lens ku...dan aper yg menarik dari kaca mata ku......

Aku baru beli Nikon D3000....tp ikut hati nak Canon EOS 1000d...boleh plak dah bis stok..dah tergedik2 nak...aku amik gak Nikon ni...boleh tahan lar....janji aku ada....jd aku cuba blaja.....dan tangkap gambar yg terbaik walaupun aku bukan mahir sangat...




Ni lar First time aku giler macam ni,,,,,,

Ni bunga Kertas....dah di cantas2..tinggallah beberapa kuntum bunga....

Yang ni..aku x tau plak..nanti korang cari sendiri lar yerk...

hahaa..cantik x?

Ni bunga orkid....

No comments:

Post a Comment

churp churp

Meh tgk ni gak... ^__^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers

My Son...

Lilypie Second Birthday tickers