Followers

Wednesday, September 1, 2010

Selamat Hari Rayer....



Salam....di kala ni..ader sesuatu yg terjadi...cuma mohon...semoga Allah swt kuatkan semangat hambanyer yang lemah ni....

aku pohon sgt..aku dapat beraya dgn org yg aku syg....

kat sini..kalu korg bace..aku nk minta maaf..dari hujung rambut...sampai lar hujung kaki aku....

mungkin aku ada wat silap dgn korg...tp aku tau..aku byk wat silap dgn org aku sayang....

selalu aku buntu...y dgn org yg aku cinta yang aku wat perangai.....

ampun kan saye.....

tahun ni status aku lain....tuhan tunjukkanlah pada kami....

aper yg terbaik untuk kami......

rahmati kami...sinanri hidup kami dgn keberkatan.....

aku mohon....

selamatkan kami....

kuatkan aku untuk teruskan hidup kalu apa2 terjadi...

pada mak ayah...

along mintak maaf x dpt nk suport raye tahun ni...poket along pun dah kering...kuih raye jer mampu along suport rayer ni...

along minta ampun pada mak...

along minta ampun pada ayah...

pada ke2 adik along..

along pun nak minta maaf..

sal tahun ni,along x dpt nk bli bj raye korg...

along syg korang...

along degil...

sian mak ayah....

jaga along yg degil ni....

along selalu menyusahkan mak ayah....

sekarang along dah 23 tahun...

tahun depan, kalu jodoh along panjang dgn abg...

along akan kawen..mungkin rayer ni rayer terakhir along solo...

next year ber2..

along mohon sgt..mak ayah doakan yg terbaik untuk along.....

along bertuah ader mak ayah...

biler along tgk org lain x der mak ayah...along sedih...

macam abg..along raser aper dia rase...

mak....

along sayang mak...

along x nk mak tau along sedih....along nk mak tau along epi...

ader sorg lg insan yg aku nk mintak maaf...tanper dia..aku raser aku x sekuat ni..

dia baik buat aku..

bertuah aku mengenalinyer...

ya allah,kau panjangkan lah umurnyer...

kau murahkanlah rezekinyer...

aku cuber sedaya upaya berkongsi aper yg aku ader dgn nyer.....

dia pun mak...kuat dan tabah....

terima kasih sabar dgn perangai yg buruk ni...

tahun ni..aku x der paper untuknyer..maafkan ika.....

lastly...

semoga semua org gembira dihari yg mulia ni....jgn lar kiter simpan sesuatu yg pahit tu didalam hati...anggap lar sesuatu yg indah itu sebagai penawar...

bukanlar niat dihati untuk mengulangi segala kesilapan itu....

harap selepas ini...tiada lg kesalahan yg sama....

agar org yg kiter sayang.... X aser kecewa...

gembira lar..maafkan lar org yg kiter syg..mana tahu...mungkin ini hari yg terakhir buatnyer....

hidup semakin singkat.....

kadang2..kiter x mampu ramal aper yg jd...

sebab..semua tu kerja tuhan...

kalu ni yg terakhir....

ika...minta maf pada semua yg kenal saper diri ini......

halalkan makan dan minum ika....

kurang terlebih ika dalam berurusan dgn korang...

ika harap sgt...kome semua bahgia di hari rayer ni....

smile always...bersama org yg korg cinta dan sayang....

SELAMAT HARI RAYA

AIDILFITRI....

No comments:

Post a Comment

churp churp

Meh tgk ni gak... ^__^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers

My Son...

Lilypie Second Birthday tickers